نمایه نویسندگان

آ

  • آهنچیان، محمدرضا ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت؛ بررسی موردیِ سازواری «فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران» در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 25-48]

ا

  • امینی مشهدی، سمانه تأملی بر رویکردهای تربیت ارزشی: نگاهی به جایگاه تربیت ارزشی و تحول آن در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 89-110]
  • ایزدپناه، امین امکان هم کناریِ تفکر انتقادی و تجربه ی دینی در برنامه ی تربیت دینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 67-88]
  • ایمانی، محسن واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 43-64]

ب

  • باقری، خسرو آموزاندن "به" و آموختن "از": تحول در آموزش و پرورش در پرتو عاملیت و تعامل [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 5-24]
  • باقری نوعپرست، خسرو تبیین و نقد مبانی فلسفی مفهوم یادگیری در طرح پایدیا [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-110]
  • برخورداری، رمضان کشاکش اندیشه ی مدرن-پست مدرن ؛ ضرورت کُنِش روشنفکرانه فیلسوف تعلیم و تربیت برای تحول در نظام آموزش و پرورش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
  • بزرگی، آزاده بررسی تاثیر نگاه هرمنوتیکی- زبانی آگوستین بر ویتگنشتاین و دلالت های تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 27-42]

ج

  • جاویدی، طاهره استلزام‌های تدوین نظریه تربیتی در پارادایم پیچیدگی: منظری معرفت‌شناختی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 65-92]

ح

  • حسین پور، داود بررسی فلسفی مولفه‌های اصلی انقلاب اسلامی به مثابه ظرفیت‌هایی برای تحول در نظام آموزش و پرورش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 173-194]
  • حیدری، سمیرا تبیین و نقد مبانی فلسفی مفهوم یادگیری در طرح پایدیا [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-110]

ز

  • زیباکلام، فاطمه بررسی تاثیر نگاه هرمنوتیکی- زبانی آگوستین بر ویتگنشتاین و دلالت های تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 27-42]
  • زیبا کلام مفرد، فاطمه تبیین و نقد مبانی فلسفی مفهوم یادگیری در طرح پایدیا [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-110]

س

  • سجادیه، نرگس تحلیل فلسفه های تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران از منظر مفهوم تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 159-180]

ش

  • شعبانی ورکی، بختیار استلزام‌های تدوین نظریه تربیتی در پارادایم پیچیدگی: منظری معرفت‌شناختی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 65-92]
  • شمشیری، بابک امکان هم کناریِ تفکر انتقادی و تجربه ی دینی در برنامه ی تربیت دینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 67-88]
  • شوشتری، اکرم مطالعه تطبیقی آراء تربیتی ژان پیاژه و متیو لیپمن با تاکید بر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]

ص

  • صادقزاده، علیرضا نقد طبقه بندی های موجود از رویکردهای تربیت دینی و ارائه یک طبقه بندی مفهومی جدید [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 137-158]
  • صفایی مقدم، مسعود مطالعه تطبیقی آراء تربیتی ژان پیاژه و متیو لیپمن با تاکید بر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]

غ

  • غفاری، ابوالفضل تأملی بر رویکردهای تربیت ارزشی: نگاهی به جایگاه تربیت ارزشی و تحول آن در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 89-110]

ق

  • قاسمی، علی واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 43-64]
  • قنبری، حمیدرضا تبیین تحول نظام آموزش و پرورش در فرآیند آنتروپیک فازی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 151-172]

ک

  • کاظمی، صدیقه پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعه‌شناسی علم [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 111-136]

م

  • محمدی، رضا استلزام‌های تدوین نظریه تربیتی در پارادایم پیچیدگی: منظری معرفت‌شناختی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 65-92]
  • محمدی، رضا تحول تربیتی در پارادایم پیچیدگی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 131-150]
  • مدنی فر، محمدرضا تحلیل فلسفه های تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران از منظر مفهوم تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 159-180]
  • مرعشی، منصور مطالعه تطبیقی آراء تربیتی ژان پیاژه و متیو لیپمن با تاکید بر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
  • مسعودی، جهانگیر استلزام‌های تدوین نظریه تربیتی در پارادایم پیچیدگی: منظری معرفت‌شناختی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 65-92]
  • مظاهری، مهرداد تبیین تحول نظام آموزش و پرورش در فرآیند آنتروپیک فازی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 151-172]
  • مهرمحمدی، محمود تبیین و نقد مبانی فلسفی مفهوم یادگیری در طرح پایدیا [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-110]
  • مهرمحمدی، محمود نقد طبقه بندی های موجود از رویکردهای تربیت دینی و ارائه یک طبقه بندی مفهومی جدید [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 137-158]
  • موحدی محصل طوسی، مرضیه نقد طبقه بندی های موجود از رویکردهای تربیت دینی و ارائه یک طبقه بندی مفهومی جدید [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 137-158]

ن

  • نقی زاده، حسن نقد طبقه بندی های موجود از رویکردهای تربیت دینی و ارائه یک طبقه بندی مفهومی جدید [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 137-158]

ه

  • همتی فر، مجتبی ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت؛ بررسی موردیِ سازواری «فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران» در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 25-48]

ی

  • یاری دهنوی، مراد تحلیل فلسفه های تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران از منظر مفهوم تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 159-180]
  • یاری دهنوی، مراد زیست نگاری و روایت فهم معلمان از نقش فلسفه تربیت در تحول عملکرد آنان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 49-66]
  • یاری قلی، بهبود بررسی فلسفه ایجاد مدارس غیرانتفاعی و سازگاری آن با عدالت تربیتی از منظر متخصصان تعلیم و تربیت: رویکردی هرمنوتیکی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 195-210]